Vyhlášení veřejné výzvy na obsazení pracovního místa Městského úřadu Hradec nad Moravicí
VYHLÁŠENÍ VEŘEJNÉ VÝZVY NA OBSAZENÍ PRACOVNÍHO MÍSTA
starosta města Hradec nad Moravicí
v souladu s § 6 odst. 1 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů,
v y h l a š u j e
veřejnou výzvu na obsazení pracovního místa
investiční referent(-ka) Odboru majetku a investic
Městského úřadu Hradec nad Moravicí.
Druh práce
Správa majetku města, údržba a oprava majetku města
- sestavování plánu údržby majetku města (zejména budov a komunikací),
- zajišťování přípravy a realizace investic města, výběr a koordinace dodavatelů a jiných účastníků stavby,
- posuzování technickoekonomických zadání investic z hlediska finančního zajištění v oblasti staveb, a
- dohled a dozor nad prováděním staveb.
Předpokládaný termín nástupu do práce
1. 7. 2024 (možnost dohody).
Místo výkonu práce
Město Hradec nad Moravicí.
Pracovní poměr
Na dobu neurčitou (zkušební doba v délce 3 měsíců); možnost zkráceného úvazku.
Předpoklady podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.
- státní občanství České republiky nebo cizí státní občanství a trvalý pobyt v České republice,
- dosažení věku 18 let,
- způsobilost k právnímu jednání,
- bezúhonnost,
- ovládání jednacího jazyka, a
- další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem.
Požadavky
- vzdělání se stavebním zaměřením – středoškolské nebo vysokoškolské,
- řidičský průkaz skupiny B,
- znalost práce na PC – Word, Excel, elektronická pošta, internet,
- dobré organizační a komunikační schopnosti,
- schopnost samostatného řešení problémů,
- ochota k dalšímu vzdělávání,
- přesnost, spolehlivost, pečlivost a flexibilita,
- výhodou praxe v oblasti stavebně-investičních činností,
- výhodou znalost problematiky územně samosprávných celků,
- výhodou znalost programů GINIS, AutoCAD, Buildpower S.
Platová podmínky
- 9. platová třída v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě (podle platového stupně v návaznosti na platovou započitatelnou praxi ve výši od 21.710 Kč do 31.820 Kč),
- postupné přiznání osobního příplatku, a
- čerpání příspěvků z fondu zaměstnavatele.
Obsahové náležitosti písemné přihlášky
- jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana, datum a podpis uchazeče.
Doklady, které je uchazeč povinen přiložit k přihlášce
- úředně ověřené kopie dokladů o nejvyšším dosaženém vzdělání,
- strukturovaný životopis (včetně údajů o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností),
- výpis z evidence rejstříku trestů (ne starší tří měsíců) nebo doklad o jeho vyžádání.
Uchazeč k přihlášce dále přiloží
-
čestné prohlášení o plné způsobilosti k právním úkonům (k právnímu jednání).
Přihlášku, životopis, čestná prohlášení vlastnoručně podepište.
Informace
www.muhradec.cz
Termín pro doručení přihlášky
- 2. květen 2024 do 11.00 hod. na adresu Městský úřad Hradec nad Moravicí, podatelna, Opavská 265, 747 41 Hradec nad Moravicí,
- obálku označte heslem: NEOTVÍRAT – VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ – investiční referent(-ka) Odboru majetku a investic.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo vyhlásit v případě potřeby další kolo výběrového řízení, popřípadě i zrušit celé výběrové řízení bez udání důvodů.
Zaslané materiály budou uchazečům vráceny s písemným vyrozuměním o výsledku výběrového řízení.
1. kolo výběrového řízení bude probíhat na základě zaslaných písemných materiálů uchazeči (bez účasti uchazečů).
Mgr. Patrik Orlík
starosta města
Datum poslední aktualizace: 17. 4. 2024 15:00