Příjem žádostí a dalších podání
Získat informace, podávat žádosti a stížnosti atd. |
Lze přímo na jednotlivých odborech Městského úřadu Hradec nad Moravicí prostřednictvím podatelny MěÚ Hradec nad Moravicí a to v úřední dny: Pondělí = 8:00 - 12:00, 13:00 - 17:00 Středa = 8:00 - 12:00, 13:00 - 17:00 Dále písemně na adrese Městský úřad Hradec nad Moravicí, Opavská 265, Hradec nad Moravicí, 747 41. Další možností je elektronická pošta a to přes e-mailovou adresu: sekretariat@muhradec.cz |
Dále přes elektronickou podatelnu |
Elektronická podatelna je určena pouze pro korespondenci se zaručeným elektronickým podpisem. e-mail: epodatelna@muhradec.cz Technické parametry přijímaných zpráv: Zprávy jsou přijímány ve formátech: doc, docx, htm, html, tif, gif, jpg, pdf, png, rtf, txt, xls, xlsx případně dalších běžně používaných formátech zpráv. Postup v případě zjištění škodlivého kódu u přijaté zprávy: Zpráva, u které byl zjištěn škodlivý kód je vyřazena. Doručení zprávy se odesílateli potvrzuje, pokud je možné z přijaté zprávy zjistit elektronickou adresu odesílatele. Potvrzení obsahuje: - datum a čas, kdy byla zpráva doručena - identifikátor datové zprávy (dokumentu) přidělený podatelnou. Pokud potvrzení doručení zprávy na elektronickou adresu odesílatele nedojde, zpráva nebyla doručena. |
Další možností je Datovou schránku |
Datová schránka MěÚ Hradec nad Moravicí - bybbhh4 |