Prodloužení nouzového stavu a úřední hodiny městského úřadu pro veřejnost (aktualizace 25. 1. 2021)
Zároveň platí krizové opatření o omezení rozsahu úředních hodin orgánů veřejné moci a správních orgánů pro veřejnost na 2 dny v týdnu v rozsahu 5 hodin v daném dni. V souvislosti s tím upozorňujeme, že i nadále jsou omezeny úřední hodiny městského úřadu pro veřejnost, a to takto:
PONDĚLÍ 8.00-10.30 hod., 14.30-17.00 hod.
STŘEDA 8.00-10.30 hod., 14.30-17.00 hod.
Toto opatření se týká všech pracovišť včetně podatelny a pokladny.
Toto opatření se netýká situace, kdy byl občanovi předem potvrzen termín k dostavení se na městský úřad (jednání se starostou nebo místostarostou, jednání na matričním úřadě nebo stavebním úřadě, nařízené jednání přestupkové komise, apod.).
Ve výjimečných případech je možné se předem domluvit na osobním vyřízení záležitostí i mimo uvedené úřední hodiny pro veřejnost.
Upozorňujeme, že mnoho záležitostí se dá podle své povahy vyřídit i telefonicky nebo e-mailem, proto zvažte, zda je Vaše návštěva městského úřadu nezbytná. Kontakty na jednotlivé pracovníky městského úřadu naleznete na webových stránkách města.
Při návštěvě městského úřadu, prosím, dodržujte epidemiologická opatření a pokyny pracovníků městského úřadu.
Děkujeme za pochopení.
Datum poslední aktualizace: 25. 1. 2021 11:30