Rozšíření úředních hodin Městského úřadu Hradec nad Moravicí pro veřejnost
Úřední hodiny pro veřejnost jsou nově stanoveny takto:
PONDĚLÍ 8.00 – 12.00 a 13.00 – 17.00
ÚTERÝ 8.00 – 12.00
(pouze podatelna, ohlašovna pobytu, Czech POINT, ověřování)
STŘEDA 8.00 – 12.00 a 13.00 – 17.00
ČTVRTEK 8.00 – 12.00
PÁTEK ZAVŘENO
Schůzku s členy vedení města doporučujeme domlouvat předem telefonicky nebo e-mailem z důvodu možnosti kolize s jiným jednáním. Telefonické kontakty na členy vedení města a pracovníky městského úřadu naleznete na webových stránkách města.
S ohledem na aktuální epidemickou situaci:
- Upřednostněte písemný a telefonický kontakt před osobní návštěvou úřadu.
- Platby poplatků apod. provádějte přednostně bezhotovostně.
- Při osobní návštěvě je nutné dodržovat aktuálně platná epidemická opatření – ochrana dýchacích cest, dezinfekce rukou, rozestupy, apod.
Datum poslední aktualizace: 16. 11. 2021 8:10